2014. február 14., péntek

5. Ki hozott sátrat?

-Naru...to. -esik térdre legutoljára a rózsaszínhajú. 
-Mit csináltál te, hogy ennek még maradt ereje beszélni?! -fordul hátra azonnal Sadami. 
-Hmmm. Nem rossz, egy kis tizenhatéves barbie-tól... Na, elvszem a maradék chakrád is, kislány! -lépked vissza Yu. 
-Ne! Sakura-chan! -lök félre mindenkit Naruto, és azonnal odavetődik barátaihoz. Végignéz rajtuk, de úgy véli, nem tudja fölkelteni a többit. Megfogja a lány kezét és aggodalmasan néz a szemébe. -Ez a két lány sokkal erősebb, mint mi, ne csinálj hülyeséget! Velük megyek, akkor nem bántanak senkit... És a faluban ott vagytok ti, meg tudjátok védeni az Avart! Én megleszek, tudod, milyen szívós vagyok... 
-Végig néztem -köhécseli gyengén a lány-, ahogy Sasuke elhagyja a falut.. Még egyszer nem követem el ugyanazt a hibát! 
-Nem vagy ezeknek ellenség... Ha akarnák, már mind halottak lennénk. Szóval, csak reménykedem, hogy egy darabban megúszom ezt a kis utat, de csak így kerülhetem el, hogy ismét baja essék..a barátaimnak. 
-Naruto! -szól rájuk Sadami, mire a fiú a kezét lágyan végigsimítja a kezében lévő lány haján, és bíztatóan rámosolyog. Nem érti maga sem, de bízik a testvérpárban. 
-Naruto...Nem mehetsz el... 
-Szólj be az Ichiraku-ba, hogy majd megadom a tartozást! És.... Üzenem Sai-nak, hogy ha visszatértem, mindenképpen megküzdünk! Tsunade-baa-chan-nak pedig ne szólj arról, hogy mi a helyzet. Sensei és Én edzeni mentünk, ha kérdezi. 
-Nem hagyhatsz itt engem.... Mert...Én szeretlek! 
-Nem kell ezt mondanod, hogy visszatarts, tudod jól, mit érzek irántad, és különben is. Addig úgy se halok meg, míg Hokage nem leszek... 
-Miért...-kérdezte volna a lány, de eszméletét vesztette. A srác letette őt is a többi közé, s nagyot sóhajtva felállt. 
-Hazudós szuka! -röffent Yu szemeit forgatva, majd inkább előre megy Kakashit cibálva magával. 
-A lány a képről...? -kérdezi Sada, mire a fiú csak biccent. 
-Szereted, mi? Nos, az szívás. Az én nézetemből ítélve, csak kihasznál téged...Sosem fogja azt érezni, mint te... Hagyd a francba, és szedd a lábad, vagy Yu vonszol a falunkig....Azt tuti nem akarod. -mosolyog a szőkére. 
-Valóban. Na, menjünk... S mind elindultak így Víz Országába, négyen, a két fiú s két lány.

                                                                          ***

-Stop csapat! -áll meg váratlanul Yuriko. -Elfáradtam.- fújja ki magát, majd leül a földre.
-Végre ember, már azt hittem pihenés nélkül akarunk eljutni a Víz Országába. Huh. -csatlakozik Naruto. 
-Yu... 2 perce sincs hogy lement a nap. - süti le a szemeit Sada miközben a nap irányába mutat. 
-És? - kezd el turkálni Yu Naruto táskájában. 
-Kakashi. Maga mit gondol?- fordul hátra a férfihoz Sadami. 
-Hát, ránk fér a pihenés. - válaszolja kínosan a maszkos. 
-Lusta banda.- motyogja az orra alatt a lány. 
-És ki hozott sátrat? - teszi fel a kérdést Yuriko. -Mert hogy ez a félnótás itt tuti nem, az is biztos. - böki homlokon Narutót. 
 -Én hoztam. - mondja Kakashi eléggé bátortalanul. Yuriko megdermed egy pillanatra, majd csillogó szemekkel és egy szinte vicsornak mondható mosollyal fordul Kakahi felé. -Uuuuh.
-Ajajj. - túr bele a hajába Sadami, és elkezd hátrafelé lépkedni. 
-És hány személyes? - kezdi el húzogatni a szemöldökét Yu. 
 -Kettő. - válaszolja közömbösen Kakashi. 
-Ójajj. - sorol be végül Sadami Naruto mellé. 
- Azt hiszem mennünk kéne szerezni egy sátrat.- suttogja a fiúnak. Naruto csak bólint majd egyszerre hátra lépkedve, eltűnnek az erdőben. 
-És van már háló társad? - lép egyet közelebb Yu Kakashihoz.  
-Nincs, de arra gondoltam hogy majd Na...
-Csodálatos. Fenomenális. Akkor már van. - vigyorog rá a lány, majd közel hajol hozzá, annyira hogy csak két centire van az arcuk egymástól. 
-Dehát, az olyan...-folyatja Kakashi, miközben próbál hátrébb húzódni.  
-Pszt.- teszi az ujját Yu a férfi maszkjára. - Nyugi. Nem foglak megerőszakolni. -Lép újra egy kicsit hátrébb a lány. - Bár az se lenne erőszak. Hah. - nevet fel hirtelen. Kakashinak kedve lenne világgá szaladni, ettől a helyzettől.

                                                                           ***

-Mért az erdőbe jöttünk sátorért? -szólal meg a mi IQ fighter Narutónk. 
-Hogy megmentselek a nővérem perverz fantáziájától. -ül le egy rönkre Sada, megpaskolva a maga melletti helyet. 
-És akkor... Most komolyan, honnan lesz sátrunk?! 
-Ne pánikoljál már, egyszerűen csinálsz egy Shinobi Idézést, megkéred a jószágod, hogy hozzon cuccokat éééés tádá! 
-Nincs kedvem. 
-Szivatsz....? AKKOR MIHEZ VAN??!! 
-Meg kellett volna ennem azt a ráment... Meg fog romlani... 
-Micsoda balfasz...-morogja az orra alatt a pink hajasbaba. -Na idefigyelj, Uzumaki! Én egy rendkivül aranyos, kedves, türelmes és elnéző ember vagyok, bár ez biztos feltűnt . -kezdi, mire a fiú irónikus köhécselni kezdett. -A hirtelen dühöm a szépséghibám, szóval ne akassz ki. Sakura mit csinál veled ilyenkor? Ja, hogy behúz egyet? Milyen szelid. Te ne akard tudni, én mit tennék veled! -Persze, persze. Minden szép lány agresszív. Mi van veletek, nőstények... Kuchiyose No Jutsu! ..... Ga...Gamariki-san?! -fehéredik el Naruto a transzfesztita varangy láttán. A lány magába jót kuncog a fiú rémültségén.
-Édes Istenkém, csak Naruto-san-t ne! Mit akarsz, fiú...? 
-Izé... Nem számítottam rád! Az erdőben kell éjszakáznom, de nincs cuccom. Segítesz? 
-Nem. 
-MIIIIIIII?! Nem teheted ezt velem! Gamariki-san.... 
-Basszus, de bírlak! -esik le nevettében a rönkről Sadami, majd azzal a lendülettel föl is pattan. Félig átöleli a szöszit, majd kezébe veszi az ügyet. 
-Na idesüss kisanyám. Elhúzod a kis metroszexuális segged szépen haza, és hozol valami pöpec sátrat! -tagolja a szavakat a lány, aki aranyos hajszíne, és hatalmas szemei ellenére néha baromi ijesztő tud lenni. 

                                                                          ***

-Na szóval, bébibogyók, a következőt fogjuk csinálni!- fordul hátra Yuriko. -Ezek meg hová tűntek? - kap fejéhez. -Jézusom!? Nem láttad merre mentek? Ùgy utálom mikor csak így eltűnik ez a rózsaszín kis majom. -kapaszkodik bele a lány Kakashi mellényébe. 
-Öhm, az erdő felé mentek.- mutat Kakashi a magas fák felé. Yuriko elkezd a mutatott irány felé szaladni Kakashit magával ráncigálva, de fél úton megáll.
-Hali.- integet Naruto egy bokor mögül a másik kezében a sátorral. Mellette feltűnik egy rózsaszín fejtető.
-Befejezte már a kiakadást? - áll fel Sada is a bokrok mögül. 
-Huh hál isten megvagytok ti kis idegesítő vakarcsok! - szalad oda megölelve a két kisebbet. 
-Ohh szóval szereztetek sátrat. - mondja Yu. -Akkor, az lesz most hogy..-sóhajt egyet,- Együtt kell aludnotok.- veregeti együtt érzően hátba őket. 
 -MIVAN??? - ordítják egyszerre miközben 1 métert ugranak fejenként oldalra.
-Én, vele? - néz Sadami a fiúra kétségbe esetten.
-Igen, te vele. - mondja gúnyos elváltoztatott hangon nővére. - Mert ugye logikus, hogy ha én Kakashival - pilláz a férfira miközben kimondja a nevét,- alszom, akkor vagy egyedül alszotok, vagy együtt. 

-Sajnálom Sensei.- néz együtt érzően Sada a jouninra. 
-Nem kell, mert Narutoval alszom. - szólal meg a maszkos.
-Olyan lehetőség nem volt. - mondja rá se pillantva Yuriko.
-De most már van. - vágja rá Kakashi.
-Te ne veszekedj velem, mert megbánod. - mondja még mindig a fákat nézve a lány. 

-Én sem ajánlanám, tényleg. - mondja Sadami miközben a kezével mutogatja, hogy fejezze be. 
-Nem baj, én akkor sem fogok veled aludni Yuriko. Alig ismerlek meg amúgy is, kellemetlen lenne számomra.
-Buzi vagy, vagy mi? - förmed rá Yu.

-Ne legyél már erőszakos, he! Én sem szívesen aludnék veled...-kuncog a kishúga, mire az idősebbik sötét pillantásokkal illeti, és egyszerre három fekete kunai repül felőle. Sadami felszögeződik a mögötte tíz méterre lévő fára. Azaz, a következő pillanatban fekete füst marad csak belőle, mindenki meglepetésére.
-Sadami és a nyamvadt kis klónjai... Na, lapozzunk! Kék szeműek jobb oldalra sorakozzanak, mindenki más ide mellém! -célozgat a maszkos és a másik kettő elkülönítésére, mire hirtelen mögötte feltűnik a fiatalabb testvér, és egy gyors rúgással a másik hátába, repíti azt méterekkel odébb.
-Háborút akarsz, csíra?! -porolja le magát a nővér, Sada felé tornyosulva, ujjait ropogtatva, mint aki esküdt ellensége lenyomására készül.
-Legyen. Úgyis vezetek 112-111-re, legutóbb is lenyomtalak szkanderben, szivi. -mosolyog magabiztosan a kihívott fél. Kakashi is somolyogni kezd a maszkja alatt. A két testvér huza-vonája akaratlanul is eszébe juttatja Gai-t. 
-Most egy olyan kör lesz, ahol nem veszítek! Ki pasizik be előbb...ha! -szellemül át teljesen az idősebbik lány, de ötlete nem nyerte el a közönség szupportját. 
-Álmodik a nyomor... Genjutsu párbaj! Megmutathatod, mit tanultál a kiképzésen, én pedig megmutathatom, hogy így is földbe döngöllek. 
-Feltétlenül muszáj ez? Éhes vagyok! Sada....Yu...Sensei.. valaki. akárki...BÁRKI?! 
-Higgadj le, Kyuubi, nem érünk rá! -vágja rá a lila, s nagy sietve próbál összekaparni elegendő chakrát. 
-Kyuubi...? Annyira berezeltél, hogy még a neve sem ugrott be? Hűha, akkor nagyon penge lehetek.. 
-Csitt mán' ! Koncentrálok! Három, kettő, egy...! 
-Öööö....Kakashi sensei....? 
-Ezzel ellesznek egy darabig. Látszik, hogy még kölykök. Ha akarnánk, azonnal megszökhetnénk, akár a tudtuk nélkül is. Bár...ha elszökünk, a falut támadják. Így kitaktikázták volna? 
-Nem akarok a szavadba vágni, de, mint mondtam.... éhes vagyok. 
-Nem vagy éhes, csak unatkozol, fogadni mernék! Menj, csinálj klónokat és bújócskázzatok, vagy tudom is én. Én felállítom a sátrakat és olvasok egy kicsit. 
-Ero-sennin kötetei? Azt hittem, már mindet fújod kívülről! 
-Ez nem indokolja az abbahagyást. 
Naruto felsóhajt, majd levágódik a földre, a két mozdulatlan hölgyike felé pillázva. Volt egy olyan ötlete, hogy filccel bajuszt rajzol nekik, és ezer variációja ennek, de végül csak ült, és tűnődött.


(A következő részt csak 4 komment után posztoljuk ki szóval, légyszi:3 ♥)

7 megjegyzés :

  1. Őszintén szólva ostobaságnak tartom azt, hogy "csak ennyi komment, like, stb után tesszük ki a következőt", de legyen, úgy is szokás szerint jó volt, megér egy kommentet. :D Folytatást gyorsan >< xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de ha nem irjuk ki akkor meg alig kapunk. gonoszak vagyunk ilyen térten de megéri :3 köszönjük ^^

      Törlés
  2. ^-^ egyet értek az előttem szólóval abban, hogy "szokás szerint jó volt, megér egy kommentet. :D Folytatást gyorsan" :33

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon tuti az egész, várom a következőt! *-*

    VálaszTörlés

KOMMENTLEKJETEK LÉGYSZIVES. SOKAT JELENT NEKÜNK A VÉLEMÉNYETEK!